♥ nADieRa SunDara ♥


♥ PUAN PUTERi Di LADANG SENDiRi ♥

5 DATANG MENGADAP
♥ Seorang gadis yang suka bergelak tawa. ♥
♥ Anak bongsu dalam keluarga. ♥
♥ Sangat mengada-ngada dalam blognya. ♥
♥ Suka 'pose' gila-gila depan kamera tanpa mengira jenama. ♥
.
.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



♥ KERABAT ISTANA YANG CERIA ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
.
TeRiMa KaSih sAHaBat dUNia aKHirAt

♥ Monday 30 April 2012 ♥


Glitter Words

Hai readers yang comel loteh. Sorry sebab blogger yang malas nih dah berapa hari tak update entri. Hikhikhik. seronok blogwalking sana sini. Sampai blog sendiri pon dah tak sempat nak upadate entri. Ngeee~ 

Ookeh. Tanak taip banyak. Korang usha gambar bahagia aku dengan cik sue dulu yaa. Ngee~


Sumpah buku tu buat aku rindu nak ke kembali ke bangku sekolah. Ngee~

Emuuuahhh kat pipi cik sue balik. :) thanks dear :)
aku yang innocent dan sue yang vogue :)
O.okeh. sorry menyibuk pulak. Ngeee~

psst: cik sue cakap, dia bagi hadiah-hadiah tu supaya aku sentiasa ingat kat dia. ouch! so sweet lah kau nih sayang. Meh nak cium banyak-banyak meh. hikhikhik :) terima kasih ya sue sayang. tak pernah lewat wish birthday aku. Aku ja yang tiap-tiap tahun wish birthday kau lambat. Alarm rosak. Sorry tau? Ngeee~ 

Apa-apa pun terima kasih ya ALLAH sebab bagi aku kawan yang baik. :) Nak lagi kawan yang baik-baik, boleh? :)


Okeh readers, nanti aku update entri lagi ya? see you.. :) baiiii!



Labels:

19 PENGLIPUR LARA


♥ TUKANG KOMEN DAPAT PAHALA. TUKANG CIPLAK DAPAT DOSA. ^_^ ♥





♥ BERIBU KENANGAN ♥

April 2012
May 2012
September 2013
October 2013
November 2013
January 2014
August 2014
September 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
March 2015
May 2016
August 2016
.
.




♥ MENTERI KEWANGAN YANG BUDIMAN ♥



<>