♥ nADieRa SunDara ♥


♥ PUAN PUTERi Di LADANG SENDiRi ♥

5 DATANG MENGADAP
♥ Seorang gadis yang suka bergelak tawa. ♥
♥ Anak bongsu dalam keluarga. ♥
♥ Sangat mengada-ngada dalam blognya. ♥
♥ Suka 'pose' gila-gila depan kamera tanpa mengira jenama. ♥
.
.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers



♥ KERABAT ISTANA YANG CERIA ♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
.
TeRiMa KaSih sAHaBat dUNia aKHirAt

♥ Saturday 28 February 2015 ♥

Glitter Words

Tuhan.
Terima kasih untuk sepasang tangan yang Kau datangkan.
Besar tangannya Tuhan,tapi tak pernah menyakitkan.
Besar tangannya Tuhan melindung aku dari sejuk nya hujan hujan.

Sukanya aku Tuhan.
Bila berjalan dia pegang,tak pernah dilepaskan.
Seronoknya aku Tuhan,
Walau tak sampai berapa bulan,
Jauh aku dibawa berjalan.
Gembiranya aku wahai Tuhan,
Apa yang selalu aku mahu,
Dia selalu memberi yang lebih baik dari jangkaan.

Lalai nya aku Tuhan,
Lembut dia memberi teguran.
Kadang solat yang selalu aku abaikan,
Dengan perempumaan dia,mengingatkan.

Baik mama baba nya Tuhan,
Sebaik baik insan.
Baik juga keluarga yang dia kenalkan Tuhan.
Sungguh sungguh menyenangkan.

Tuhan,
Betul kali ini,
Aku mengaku tidak tahu,
Entah kebaikan apa yang sudah aku lakukan.
Sampai Kau kirim sebesar besar tangan,
Untuk menjaga aku supaya baik dalam kesejahteraan.
Dan paling penting, 
Dengan pelan pelan,
Pimpin aku berjalan menuju Mu,
Tuhan.

Terima kasih.
Alhamdulillah.

Batu puteh,Jelapang padi

0 PENGLIPUR LARA


♥ TUKANG KOMEN DAPAT PAHALA. TUKANG CIPLAK DAPAT DOSA. ^_^ ♥





♥ BERIBU KENANGAN ♥

April 2012
May 2012
September 2013
October 2013
November 2013
January 2014
August 2014
September 2014
October 2014
November 2014
December 2014
January 2015
February 2015
March 2015
May 2016
August 2016
.
.




♥ MENTERI KEWANGAN YANG BUDIMAN ♥



<>